OnLime_Logo
Проекти Виж онлайн

Нощ/Пловдив | за ценители на изкуството

  • UX
  • Front end

    "Ако знаеш повече от всички останали, виждаш повече от всички останали."

    ЗВУЧИ КАТО МЪДЪР ЦИТАТ ЗА ЖИВОТА, НО ВСЪЩНОСТ ГО ИМАМЕ ПРЕДВИД ПО-БУКВАЛНО.

    За инициативата

    Като партньор на Нощ/Пловдив, Lidl представиха кампания за ценители на изкуството. Екипът на ONLIME имаше задачата да разработи игра, в която потребителите отговарят на редица тематични въпроси. А наградата за всички успешно преминали теста е чифт очила за изкуство. Приехме инициативата на драго сърце и се получи семпло и забавно представяне, благодарение на което хората имаха още един повод да посетят емблематичното събитие Нощ/Пловдив.





    Виж още