Предизвикателство
Подсилване лансиране на новият телефон HUAWEI P8 на българският пазар, чрез активност на живо в моловете из страната и социалните мрежи.
Решение
Заедно с колегите от DNA, разработихме игра, в която участниците качваха авторски нощни снимки и ги споделяха със своите приятели в социалната мрежа. Всеки участник събираше гласове, а накрая на късметлиите бяха раздадени десетки high-teck награди от HUAWEI.
Най-интригуващ беше факта, че освен обикновените потребители от социалната платформа, участие взеха и голям брой участници от специалните мини-студиа в моловете, наречени "тъмната стая". По този начин успяхме да представим изумителните технически характеристики на новото устройство и да демонстрираме на живо високото качество на камерата.
Резултати
За период от 2 седмици, реализирахме:
- Над 16 000 участници от социалната платформа и моловете
- 80% от участниците – с мобилни устройства